Powered by Blogger.
RSS

TENSION NAK EXAM !


HAI !! aduhaaiii . . makin hari makin tension ! mungkin exam da semakin dekat buad hidup nie jadi kucar-kacir . . hurrrmm , makin hari hubungan ngan hubby aku tue makin teruk . . aku sedar , sekarang nie suka sangat nak marah2 , fikir yang bukan 2 . . semua benda tak kena di mata aku . . ENTAH laa , aku pun tak tahu apa nak jadi dengan aku nie . . SERIUS !! aku tak nak kehilangan dia , orang yang aku SAYANG, orang yang aku CINTA tapi kenapa dia sikit pun tak nak faham keadaan aku ? mungkin sebab aku tak cerita ngan dia ,  tapi kenapa dia tak pernah tanya aku ? EGO kah aku ? atau dia yang EGO ? tak kan hubungan yang kami jaga bertahun-tahun nie nak runtuh sebab tue jew ? kalau aku tahu , first time aku tengok dy , aku da tutup pintu hati aku untuk terima dia / mana-mana lelaki . . . dan kenapa aku masih tak boleh terima takdir nie kalau dia bukan jodoh aku . . aku hanya manusia biasa yang hanya mampu berserah pada TUHAN -- semoga segalanya akan berjalan dengan lancar dan semoga TUHAN akan merestui dan memberkati hubungan kami ~~ AMIN !

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment