Powered by Blogger.
RSS

Goodbye May , Hello June =)

Haii !! ok , malam nie ditinggalkan sendirian lagi :( 
apa nak baud ? empty zero kembali lagi , KOSONG ! 
facebook ? teramat lhaa memborink-kan . . 
tarikh hari nie ? 1st June 2012 ! middle of year , tak sangka , da sampai setengah tahun .
jomm coret-2 sikit tentang May yang telah ditinggalkan =)

✿   early of May ( 26/4-5/5 ) = cabaran menempuhi final exam yang membuatkan segalanya kacau bilau .
✿    middle of May = hangout with the girls yang memang da lama tak jumpa .
✿   down off May ( 21/5 ) = result final yang agak mengecewakan aku , disitu aku rebah dan aku cuba bangkit kembali .
✿  end of May ( 29/5 ) = hari jadi aku *hari kebesaran Suzi Zunaidi * :) hari yang cukup bermakna buad aku ditambah lagi dengan kehadiran orang tersayang =)
*sy dapat SUPRISE!*


✿  BIRTHDAY girl ✿

✿  with my G.I.R.L.F.R.I.E.N.D.S ✿  

✿  with EISHA ✿  

✿  with ARIEN ✿  
✿  with ARIZA✿

eahh !! semua nak snap pic ngn sy karnn ~ hehehhe3 ~
best couple ever  - arien VS faizal 

jangan tanye sapew budak nie :P
-my ONLY HUBBY-

Peluang da ada depan mata , apa lagi , snap pic banyak-2 !
 


 ◕ when the world ask me about L.O.V.E , i can just give a smile " BECAUSE " i dont know how to describe about a most AWESOME L.O.V.E. given to me ◕

✿   sangat sederhana tapi amat bermakna ✿  

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

FITRAH JAMIL said...

hapi befday . :)

Post a Comment