Powered by Blogger.
RSS

~~dia KAWAN saya~~

assalamualaikum
sedih kot nak create..
cam na nangis jew asew..
ketika ini,,tak mampu apa yang aku katakan hanya sebuah kesedihan,,sebuah kehilangan daripada sebuah perpisahan bila berlakunya satu pertemuan..
ntah pape jew karn,,tapi nie laa sebuah kehilangan..perit sangat..
>>nie gambar budak kelas aku dulu<<
paling sedih bila tengok gambar nh,,,sebab salah sorang da xde..da pindah..dan insyallah aku pun bakal menyusul,,banyak cgt kenangan antara kami,,tak dapat aku nak lupakan,,kami da macam adik beradik,,jarang berpisah..kemana2 bersama..bila tak de salah sorang..asew cam ade jew benda yang tak kena..kami memang rindu sangat kat dia..
walau macam mana pun,,hidup memang tetap diteruskan..
aku harap dia bahagia..
selamat tinggal KAWAN..!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment