Powered by Blogger.
RSS

♥ Hati Yang Alpa ♥

Andai benar jika telah tersurat,hubungan  ini tak mampu lagi aku pertahankan,.akan aku lepaskan seribu kenangan antara kita,,

Andai benar cinta ini sudah tak diperlukan lagi,,biarlah aku pergi ,menghilang dari dunia kau..

Agar kau bahagia dengan menoktahkan segala cita-cita kita disini..

Agar kau bahagia memungkiri segala janji yang telah kau ucapkan..

Agar kau bahagia menghapus segala impian yang pernah kita cipta bersama..

Duhai hati,,hapuslah namanya dari setiap sudut nuranimu,hilangkan lah bayanganya disetiap silau pandangan ini,buangkanlah kenangan bersamanya yang sering membuat kau terluka,,

Cukup sudah kau bertahan,mengharapkan cinta dari insan yang telah lupa diri,aku bukan pengemis cinta yang naif ! ! dahagakan cinta dari dari manusia yang tak pernah mencuba untuk menghargai wujudnya kau disisinya.

Aku bukan manusia bodoh yang menhambakan diri demi cinta yang tak pernah  disedari wujudnya ia..

Hentikan airmatamu untuk manusia itu,hapuskan titisan jernih di kelopak mata mu,,airmata ini bkan untuk manusia pendusta sepertinya,,airmata ini bukan untuk manusia keji yang menolak ciptaan ILLAHI sepertinya ! ! !

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment