Powered by Blogger.
RSS

♥ They Are Apart Of My Life ♥






ariza,rieffa,edge,ariena,eisha

chomell tak ? =) nie lhaa kawan-2 saya , saya kenal diorang masa saya mula kenal dunia remaja saya, ALHAMDULILLAH ~ diorang lhaa teman terbaik yang pernah saya milki .

, saya kenalkan sorang2 eak ! ! yang paling kiri tue ARIZA , cunn karn dia , budak MRSM tue ,sekarang jadi siswi UITM MACHANG~ sebelah dy , ZARIEFA (rieffa) budak skolah teknik , sama macam saya sekelas ngan saya masa f4 , paling best sal dy , suara dy lembut jerr ,siswi kolej matrikulasi teknikal kedah=) yang tengah tue , kenal tak ? tue lha saya , chomell ? ok !! next ~ ARINA , budak smk KOTA , siswi UITM MACHANG gak,ok ~ dia nie kembar ARIZA , arina (kakak) ariza (adik) apa yang membezakan mereka adalah si kakak nie agak kasar ckit , si adik lak lembut , soft jew :) last sekali , SHAHIDA (eisha ) lam ramai-2 dy macam protecter kita orang sebab dy cam matured daripada lam kalangan kami , student upper six smk MULONG =,= 

macam mana saya kenal mereka ? dulu sebelum masuk skolah teknik , sy skolah kat smk DEWAN BETA, dengan diorang sume , kecuali ariza , kami sekelas dari f1 until f3 , bila f4 kami berpecah , masing-2 bawak haluan sendiri dan kini kembali bersama (~,~) saya sayang korang sume =,=








  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment