Powered by Blogger.
RSS

=,= ARTISTIK =,=



Haii ! ! semua sihat karn ? alhamdulillah ~ kita pun sihat , da lama tak post entri , sibok ngan exam , dan akhirnya da cuti sem pomm , bila di tanya pasal exam , ada sesuatu yang buatkan kita takut , nak tau kenapa , sebab kita tau kita still tak buad yang terbaik lagi ~ huurrmm , redha jew lhaa karn , akan berusaha buad yang terbaik (~,0) okey ! KENAPA WUJUDNYA BLOG NIE ? one day , kita bukak blog guna lappy kawan , then tak tahu lha macam mana , dia pomm tau lhaa sal blog kita , perrghh ! ! apa dia kata ? buad blog tak de motif ! dy malas nak berBLOG if follower beribu2 jew ~ makk aihh , senang nye cakap , whatever lhaa kan apa dia nak cakap , BUT  one thing yang kita tau , kita buad blog nie ada sebab =) mungkin ramai yang tak tau yang kita nih seorang yang ARTISTIK ( orang yang berseni )  bila tengok2 entri yang sebelum nie , ada dua tiga puisi , macam sajak , dan kata-2 , sebenarnya itu adalah hasil nukilan saya sendiri , kalau korang suka baca , baca lahh , kalau tak suka , tak peew , tue hobi saya =,= setiap orang ada hobi masing2 kan ? dan saya aplikasikan hobi saya dalam blog =) cita-cita indah / impian saya ? nak menghasilkan novel/cerpen rekaan sendiri * tapi cerita saya bukan rekaan tau , itu apa yang terjadi , takde tokok tambah =,= PEACE ! !

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment