Powered by Blogger.
RSS

♥ My Big Day ♥


Haiii ! ! cuti sem da start karrn ? so , bermula lahh operasi aku menghabiskan duit yang memang da habis dan operasi menjelajah segala jenis tempat , salah satu dari hobi aku lhaa tue ( ' ~' )
 
hari nie , destinasi pertama adalah kota bharu mall ( salah satu shopping complex yang famous lagi terkenal kat KELANTAN ) sapew-2 yang tak pernah datang kelantan , boley lhaa datang yeaa ! 
anda pasti tak kan kecewa ! * promote negeri ckit *

 ok ! ! sebenarnya da lama aku ngan kawan-2 tak berkumpul sekaly , rindu gilew doe kat diorang , bayangkan 4 tahun kami terpisah , dulu selalu jew lepak sama-sama tapi sekarang ,
 kami bawak haluan masing-2 ,

seperti yang dijanjikan hari nie , hari ISNIN , 7 May 2012 , merupakan hari penting buad kami , bersatu lhaa 6 hati yang da lama terpisah =,=
apa lagi ? jom intai-2 gambar sikit  (~,~) 





dari kiri *chad , nadia , eisha , rieffa
dari kanan * khai , aku , ariza,arina , faizal


*jangan tanya lak kenapa si lelaki-2 nie ada kat sini =,=
diorang saja nak ikut dan kitaorang saja nak bawak sebab nak kenalkan kat kawan-2

jomm tengok gambar lagi ( '.' )

*gambar nie sama jew ngan yang atas cuma posisi jew ada yang laen ckit *


*tengok ! ! muka hubby aku jew yang terlebih nampak *


sambil menyelam minum air karnn , aku pun apa lagi , menggunakan peluang yang sedia ada untuk snap pic banyak-2 ngan hubbby =,=


* ariza buad muka terkejut lak kat belakang */arina ngan faizal ? mana nak lari tue ?

*ambbooii sayang ! awak pulak yang gelak sakan yea *

ok ! ! kami da siap makan  , apa lagi , jomm jalan-2 lhaa ! 

*gambar kami lagi ???


# walaupun sekejap jew lepak-2 chill ngan korang , tapi aku tetap asew cukup  gembira / bertuah ! ada korang , kawan terbaek aku , ada pulak insan yang aku sayang , da terlalu lama aku nantikan detik macam nie dalam hidup aku , hari nie hari yang paling indah dalam hidup aku =,= TERIMA KASIH kawan ! TERIMA KASIH hubby =,=

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment