Powered by Blogger.
RSS

~ KAMI buad DRAMA ~

Haii !!
ok ! excitednya nak citew kat korang nie :P
semalam sy kua date .
wahahaha
 benda biase jew karn , tapi kaly nie ada cerita luar biase ..
berkaitan dengan tajuk nie =)
malam sebelum kami keluar , aku dah gadoh ngan dy .
*jangan nak tanye lak sapew dy*
pastue dy cakap : okay , papehal kita jumpa besok *

keeseokan harinya , kami pun keluar lha , 
dah laa dia marah aku sebab kul 12 baru nak kua rumah 
*sowry lha , pg tue ngantok cgt *
then , bila sampai sana tgok dy da ada kat sana , 
veneu = KBMALL *
first look okay jew , tapi yang buad aku baran cgt , 
muka dy !
dy boley buad muka ngan aku !
dengan senyumnya TIDAK ! nak tgok aku unn tak nak ,
aku unn ada muka gak weeii , 
aku tarek muka chomell aku nih pastue jalan jew depan sorg-2 .
*dalam hati nak suh dy kejar tapi bila aku tengok belakang , kesian dy jalan sorg-2*
lepas tue , aku masuk kedai kasut , 
tgok belakang dy boley lak gelak-2 jumpa kawan dy ,
lagi lha aku panas 
*ngan kawan boley pulak gelak*
aku punn apa lagi , dengan gaya samseng berjalan sorg-2 tinggalkan dy ..
terus naek tingkat 3 dan duduk kat FOOD COURT sorang-2 ..
dy memang dah hilang dari pandangan aku ..
ttbe handphone aku berbunyi , 
5 kali dy call aku tak angkat .
*jual mahak doee *
lastly aku angkat , 
dy cakap : okay : b nak balek !
*aku dah mula menggelabah *
tuuuttttt ....
dy letak phone , 
aku cakap : tunggu cyg jap .
buad apa aku nak tunggu kau ? ada kau tunggu aku ?
bagai nak tercabut jantung aku ,
dengan sepantas kilat , aku berlari dari tingkat 3 ke ground floor ,
perrhh ! dah smpai sana tapi dy tak de ..
arghhhh !
aku macam, dah nak pengsan , 
aku naek atas balik nak panggil member aku ~
tup tup ! 
jumpa dia , memang habis-habisan aku kena tibai ,
dia memang berkeras nak balik , 
last-2 dy mengalah jugak --'
Happy Ending =.=







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment