Powered by Blogger.
RSS

Lelaki Curang ✿





Makwe : Kenapa awak curang dengan saya ? Apa lebihnya perempuan tue ?
Pakwe : Saje , saya suka tengok perempuan tue , dia cantik , sedap jew mata memandang , senang nak tayang kat kawan-2 .
Makwe : habis tue kenapa pilih saya ?
Pakwe : awak terlebih cantik , cantik dari segala-galanya , awak hanya untuk saya , bukan untuk kawan-2 saya , awak hanya memberi pada yang halal , tap dia menunjuk pada yang haram , hanya sekadar bahan mainan --'



Hayy !! Korang suka kew lelaki curang ?
suka ? suka ? suka tak ?
kat sini kata CINTA , kat sana SAYANG ,
jaja JANJI merata-rata ,
sana I LOVE U ,
sini I MISS U ,
*tak paham betul aku ngn lelaki*

Sejahat mana seorang lelaki tue , tetap mahukan perempuan yang terbaik sebagai teman hidup ,
Kecantikan jadi rebutan , Keimanan jadi pilihan :)

Haahhh * tue dy , baru ku tahu *
aku sebenarnya da lama tahu , 
ayat perbualan atas nie ?
okay akak-2 , abg-2 copycates sumer yeeaa !
PERBUALAN diatas bukan rekaan semata-mata ,
bukan jugak aku copy kat mana-2 ,
AKU YANG CIPTA sendiri ,
tau kenapa ?
tau tak ?
aku selalu sangat dengar ayat nie , 
dari MULUT LELAKI sendiri ,
yang bgtw makwe-2 dy , cuma aku lawakan sikit ayat tue .
 
Ok ! malas nak layan orang yang tak dew pendirian tetap nie * asyik nak copy org punye jew *

Kenapa LELAKI curang eak ?
*bukan lelaki jew , perempuan pun bnyak jugak*
daripada apa yang aku sedia maklum , ada beberapa sebab . .

1) pernah dipermaenkan * nak balas dendam *
2) sajew suka-2  *kepala otak dah tak betul*
3) nak baud makwe cemburu *nak tau makwe dy syg dy kew tak *
4) nak tunjuk kat kawan-2 yang dy nie pandai mengayat 

Walau apa punn alasan korang , tau tak ? Anything u did , u will get it back !







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

man said...

perlu kesetiaan kedua2 belah pihak..

Post a Comment