Powered by Blogger.
RSS

K.A.W.A.N !




Dah lama kami tak gaduh , happy jew aku rasa , . 
tapi di satu hari . . .

semuanya jadi tak kena gara-gara KAWAN ! 
aku pun tak faham kenapa . 
sebab kawan kami gaduh , sebab kawan semua jadi tak kena .
kenapa perlu semua aktiviti aku perlu di ambik tahu oleh kawan dan dilaporkan pada dia .
arrhh ! menyampah nya ! 
macam aku nie dah kena ikat kaki , tangan , kepala , hati .
yess ! dia boleh cakap dia tak kesah ! everything is okay !
tapi aku tahu dia tak suka , kalau dia suka , dia tak kan mention dengan aku . .
aku nak jaga hati dia , dalam masa yang sama aku nak bebas lakukan apa jew yang aku suka ..

kadang-kadang aku fikir , kenapa ? 
kawan dia tak suka ke dengan hubungan kami nie ??

serious ! aku penad weii nak pk sal benda bodoh macam nie ,
banyak lagi benda yang aku nak fikir ,
boleh tak tolong bagi kami privacy untuk life kami ?
tolong lhaa kawan !
aku nak bahagia dengan dia , tolong jangan jadi punca keretakan hubungan kami .
 

To KAWAN : aku tahu kalau kau sayang kawan kau , tapi tolong lha jangan buad kawan kau terseksa , tolong jangan semakkan otak dia dengan cerita-cerita yang dia tak suka . dia tak de nak marah dengan apa yang aku buad , kau nak kepoh apa pasal BRO ? - i`m so sorry for you !



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment