Powered by Blogger.
RSS


Haii ! Today , i would like to talk about Myself . Haha . Isn`t everyday i just talk bout myself ? Huh :P

Last night , i got a nightmare !

Dah-dah ! English Class dah habis *

Semalam aku mimpi , mimpi aku tengah study . . ? 
tue yang buad aku tak percaya . 
lepas down dari result sem lepas , aku jadi makin malas , bukan malas tapi terlampau malas .
Haiishh she`s man ! 

Bila difikir-fikirkan balik , masa nie aku kena usaha balik , ganti segala salah yang aku dah buad dulu , 
work harder than before !
kalau aku tak buad , kejayaan tak kan datang macam tue je .
even aku akan terima keputusan yang sama kalau aku masih di takuk lama .


Kalau aku tak mula hari nie , mungkin aku akan terlepas peluang akan datang dan mungkun aku akan terlewat  .


Betul kan ? Haaah ! dah boley start bukak buka ! harap usaha kali nie akan membuahkan senyuman terindah dalam hidup aku :)








  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment