Powered by Blogger.
RSS

Alhamdulillah :)

 
Haii ! 
Selamat Pagi ! * Pagi lagi ke ? *
 
 Hari nie 28 May 2013 . Apa yang sangat special nya hari nie bila keputusan peperiksaan akhir dengan rasminya diumumkan hari nie .Nervous ? Sikid . Kenapa ? Aku pun tak sure kenapa . bila orang lain sampai ada yang tak boleh nak tidur akibat terlalu takut akan result yang bakal keluar , aku boleh pulak tidur dengan nyenyaknya bersama Jambu tercinta . Bila ada yang tak lalu makan sebab fikir pasal result , aku buleh pulak makan dengan sangat berselera . Bila ada yang tak senang duduk , boleh pulak aku gelak-gelak tengok taec yeon dancing dalam youtube . Mungkin sebab dulu dah pernah frust dengan result kot . so jadi macam berserah je dengan apa jadi . Usaha pun dah . Doa pun dah . Dia dah tentukan yang terbaek untuk Hamba-Nya .
 
Nak Share something ;)
 
 
Before .
 
 
After .
 
 
Okay . Kita fokus pada wishlist pertama . 
Alhamdulillah . Tuhan dah makbulkan doa aku . Janji Tuhan tu pasti . 
Orang pertama yang dapat tahu berita gembira nie adalah Abah . Sumber inspirasi dan pemberi semangat . 
 
Pagi nie bangun solat subuh lepas tue pengsan balik . lepas tue dengan muka bajet comel bangun on laptop . Dah siapkan semua kerja-kerja rumah baru teringat nak check result . Bila dah login , line pun okay . takde loading sangat . terus dapat semak . Dengan lafaz Bismillah , diakhiri dengan Alhamdulillah . 
 
Dengan jaya nya telah memekik dari dalam bilik * satu kampung boleh dengar * tak cukup tue . boleh pulak ketuk-ketuk kepala . kot-kot lha aku tengah bermimipi . This is not a dream . Nie reality ! Wake Up ! 
 
Ini adalah anugerah terindah yang Tuhan berikan untuk aku , rupanya ini adalah harga untuk airmata dan kesakitan yang aku alami semalam * taknak lha story kenapa * rasa macam hidup nie dah sempurna sangat . 
 
A very special thanks to Abah sebab beri semangat yang tak putus-putus untuk kakak  To mum yang selalu bagi ayat ugutan * kalau tak lulus , nak kawinkan je * . Adik-adik yang selalu buat bising masa aku study . terima kasih sebab jadi tempat melepaskan geram . To geng PENDEK , thank you so much sebab jadi kawan aku , study dengan kamu-kamu , berhappy-happy . release stress together . all are fun with you all . * Mimie : Thanks sbb bg tumpang katil * To someone , terima kasih sebab selalu temankan saya study sampai lewat pagi . bawak saya release stress , buat gwiyomi utuk sy ;) Tolong ajar sy . Really appreciate it . 

Thats all utk kali nie . Babaiii :*
 
Suzi Zunaidi
 
 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment