Powered by Blogger.
RSS

Selamat Tahun Baru !


Masih tak terlambat lagi kan untuk aku wish Happy New Year 2013 ? Anyway blog nie memang dah sangat-2 berhabuk . . Aouucchhmm ! 
Seriously this blog got some trouble for about 4 month . . Entah apa lha masalahnya , bila bukak terus jadi blank . . Dah banyak cara buat tapi still tak jalan * sebelum aku jalan-kan sekali dengan lappy nie , so buat tak tahu je lha walau pun hati dah menggeletar nak bukak blog * 

So , lets forget the past and Thanks to God , everything change to real ! Waauww ! Like sangat-sangat !
For about this last 5 month , memang banyak gila benda yang jadi kat aku .. Kejadian frust menonggeng , Happy terlampau sampai nak terjun bangunan , Serabut tahap gaban dengan pelbagai jenis projek , Haahh ! rasa macam nak masuk menyorok bawah katil * kawan je dengan tikus kesayangan aku tue *

Jom cerita satu2 lha .. 
semester 3 dah berakhir kan , so masa untuk tunggu result kan ? Haaahh ! Saat menanti dengan penuh debaran yang terlampau .. Last2 keluar lha result aku yang tak berapa nak HOT tue . .  AKJ ? jauh panggang dari api .. macam melampau kan , dah study hard separuh gila pun tak dapat lagi .. memang saked ! tapi nak buad macam mana , memang aku akan kempunan gelaran tue kot .. Dan kegagalan aku itu bertambah parah bila aku terpaksa tuttt .. ttuuutt  * malu gila kowt * Walau pun result dah separuh CCU tue , tapi tetap ada good news untuk aku ! Haiiyaa .. Pointer aku boleh dikatakan agak HOT lha jugak ! Hehe ~ Alhamdulillah .. Aku sangat2 bersyukur dengan kegagalan dan kejayaan ini * tak ramai orang yang boleh dapat " Tangisan Dalam Kebahagian " macam nie tau ..

Dan semester 4 pun bermula , baru ada semangat nak wake-up balik tapi bila tengok nama modul pun dah hampir buad aku rasa nak pengsan .. Lepas dah jumpa PA and so on .. kelas pun bermula .. untuk awal semester pun aku dah rasa letih sangat , macam mana nak survive sampai abis sem nie ? Hari ahad bermula dengan kelas dan lab yang tersangat full sehingga selasa , opening rabu dengan keligatan kepala memikirkan data-2 projek akhir yang tak pernah nak habis .. dan diakhiri dengan hari khamis yang dipenuhi dengan kelas ganti yang teramat memenatkan ! 

Haahh ! Bila hari jumaat dan sabtu datang , tibalah masa untuk aku tidur dengan sepuas-puasnya ! 
 
Memang jadual aku tersangat FIT ! sampai kadang2 aku terlupa yang aku nie ada BF .. nasib baik lha dia tak kesah sangat , disebabkan jadual dia yang semakin ketat dicampur dengan kerja aku yang terlampau banyak , so kami cuba menyelasaikan diri dengan keadaan ini .. But one thing not to forget , you will still in my grasp , SAYANG ! Hahaha * ayat kejam gila *


A.K.U.S.E.B.A.G.A.I.S.E.O.R,A.N.G.I.N.S.A.N.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment