Powered by Blogger.
RSS

Nota terakhir buatmu


Tak pernah aku sangka , TUHAN akan beri aku dugaan sekuat ini setelah diberi bahagia yang tersangat indah buat aku . 

Separuh jiwa ini mati , pergi dan tak ingin kembali disini lagi , cinta dunia yang aku harapkan akhirnya hancur ditelan masa . aku sudah tak mampu bangkit lagi . kini aku pasrah ! aku rela Ya-Rabbi ! Aku serahkan hati ini buatmu . 

Sungguh ! Rasa tu sakit sangat . Disayangi , dicintai , diabaikan , disisihkan ,ditipu , diduakan , dikhianati , diperbodohkan ! 

Haaa ! orang kata lepas kita keluarkan segala kesedihan , kemarahan tu , kita akan rasa lebih tenang . 
Cool lha . Cinta dari Tuhan tue sesungguhnya CINTA yang kekal abadi .
 
Saya OKAY ! :) 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment