Powered by Blogger.
RSS

Forgive And Forget !


Haaii !! 

Dah lama tak update , tak de masa kot :) 
Takpe lha . Anyway aku memang bukan active blogger yang ada masa lebih nak update blog every day . Hehehe . 

Tahu tak kenapa tiba-tiba mood datang nak update blog nie ? Haa ! 
You know ? I`ve learned something .

Kecewa bercinta ? sakitt kan ? Biasa lha tue kan . Pengalaman tue buat aku banyak belajar , belajar untuk terima kenyataan . tak de lha teruk sangat kot . cuma diduakan , ditipu je . Alhamdulillah , aku masih mampu tersenyum walau dalam hati nie ada kesakitan yang terpaksa aku tanggung . Dengan adanya adik2 yang selalu buat aku tersenyum , dengan kawan2 yang tak putus-putus bagi semangat , aku still boleh survive and keep strong sampai sekarang walaupun kadang2 bila terdengar lagu yang pernah kami nyanyi sama-sama , detik2 yang kami pernah luangkan bersama , ada lha jugak airmata yang mengalir . Biasa lha kan , kenangan 3 tahun memang bukan senang nak lupakan tapi okay lha bila aku mampu go on sampai sekarang :) 
Chill lha kan . 

Berhenti memikirkan segala kenangan , memaafkan , dan cuba menerima takdir dengan hati yang ikhlas . Insyallah ! Tuhan akan sentiasa membantu hamba-Nya .

  Suzi Zunaidi   

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment